Ce au zis parintii?
Februarie 26, 2010, 3:47 pm
Filed under: Feed-backul parintilor

… la final de curs tinut la Brasov.

Asa cum am povestit, am crezut ca meseria de parinte e asa….ceva simplu, ca educatia va veni de la sine, ca voi invata pe parcurs; dar nu e asa. Nu credeam ca intradevar trebuie sa impunem reguli clare dupa care copilul sa se ghideze in aceasta lume nesigura, nu credeam ca pana la 7 ani ele se tot formeaza si eu acum contribui cel mai mult ca totul sa fie construit bine si solid. Asa ca iti multumesc ca ai facut saptamanal eforul sa ajungi  la Brasov sa te intalnesti cu noi; ca am reusit sa ne cunoastem mai bine copiii, am invatat la ce sa ne asteptam de la ei si de la ce urmeaza. (Cristina, mamica Ioanei 3ani si 8luni)

Pentru mine, un prim aspect pozitiv al acestui curs si al modului lui de desfasurare, l-a reprezentat discutia de cca o ora de la inceputul cursului, in care fiecare mamica relata mici probleme/intamplari cu si despre copilul sau. Am apreciat si interventiile tale cu sfaturi vis a vis de probleme ridicate: somn dificil, comportamente dificile in public etc. O alta parte a cursului pe care am apreciat-o in mod deosebit a fost cea referitoare la limbajele iubirii precum si la stilurile parentale, informatii cu ajutorul carora am putut sa-mi analizez si sa-mi inteleg mai bine propriul comportament. (Andreea, mamica lui Mihnea, 5 ani)

Iti multumesc eu pentru cursuri, pentru dorinta de a ajuta, pentru experienta pozitiva si pentru faptul ca am constientizat, vorbind in grup, multe lucruri, automatisme, pe care le punem pe seama obisnuintei si a felului in care am fost noi crescuti. (Corina, mamica lui Andrei, 5 ani)

Mi-a placut foarte mult acest curs, intr-un fel a venit in intampinarea dorintei mele de a cunoaste  parerea, sfatul si interpretarea  unui psiholog referitoare la  modul de educare, intelegere si cunoastere a propriului copil. Temele abordate au fost bine alese, am reusit sa ma identific ca parinte intr-un stil parental, de fapt un amalgam de trei tipuri si sa constientizez ca stilul democratic e cel mai bun si pe acela sa incerc sa-l aplic cu precadere, am invatat sa identific ce fel de limbaj de iubire are nevoie copilul meu – timpul petrecut impreuna, de buna calitate, laudele si binenteles iubirea declarata verbal si fizic prin imbratisari si pupici.
In paralel am avut ocazia sa aflu detalii despre comportamentul copilului meu la gradinitia, iar testul cu desenele precum si interpretarea lor mi-a confirmat de fapt aspectele pe care le stiam dar pe care nu le puteam incadra intr-un stil, am aflat astfel plusurile si minusurile temperamentului identificat si incerc sa mi le reamintesc de cate ori e nevoie. Discutiile libere de la inceputul cursului au fost binevenite, am aflat despre problemele cu care se confrunta si alte mame, am invatat din experienta lor, din trucurile lor  si mi-au fost de un real folos.
In concluzie, m-am simtit foarte bine la acest curs, am gasit raspunsul la multe intrebari pe care mi le puneam in calitate de parinte  si  am reusit sa pun in aplicare multe lucruri pe care le-am invatat la curs. (Corina, mamica lui Stefan, 5 ani)


Lasă un comentariu so far
Lasă un comentariu



Lasă un răspuns

