impresiile participantilor la cursul online pentru parinti
Septembrie 8, 2010, 8:49 am
Filed under: Feed-backul parintilor

„Mi-a placut foarte mult cursul despre Rolul povestilor. Alaturi de joc, povestile fac viata copiilor mai frumoasa.”
„Si de aceasta data am gasit cursul interesant si util. Desi am timp limitat totusi am citit pe nerasuflate cursul. Imi place organizarea cursului, e concentrat, nu ia foarte mult timp si asigura usurinta in invatare.”
„Inca o data felicitari pentru cursuri, multumiri pentru clipele frumoase pe care le-ati daruit. Sper sa pastram legatura, iar daca mai am nelamuri pentru chestiuni din domeniul dumneavoastra sa va pot cere ajutorul.”

Andreea- mama si invatatoare

„Citind cursul dvs. m-am gandit ce clare erau lucrurile cand nu aveam copii si ce dificil de pus in aplicare mi se par acum in unele situatii cand suntem obositi, epuizati sau avem alte preocupari.”
„Apreciez sincer initiativa dvs. Va multumesc pentru timpul acordat.”

Cristina- mama

„Felicitari pentru initiativa! Cred ca e important pentru mamici sa aiba mai multa incredere in ele ca sa poata creste copii sanatosi d.p.d.v. emotional.”

Bianca- mama

„Mi-a facut placere sa citesc cursul despre Stima de sine. Trebuie sa recunosc ca pana acum nu am acordat o importanta deosebita acestui subiect.”

Roxana- mama


1 comentariu so far
Lasă un comentariu

bravo Adishore!

Comentariu de writeman




Lasă un răspuns

